پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3521
-
الف
+

نمایش فیلم «دایو» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی

فیلم دفاع مقدسی «دایو» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به روی پرده خواهد رفت.

فیلم دفاع مقدسی «دایو» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به روی پرده خواهد رفت.

در ادامه اکران مردمی جشنواره فیلم عمار، فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اکران فیلم  سینمایی«دایو» میزبان مخاطبان می‌شود. این فیلم سینمایی در روز شنبه 4 دی‌ماه ساعت 16 به روی پرده نمایش می‌رود.

«دایو» نخستین فیلم داستانی تولید شده با موضوع شهدای غواص است که کارگردانی آن را حسین دارابی برعهده داشته است و از جدیدترین تولیدات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری محسوب می‌شود.

این فیلم روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره‌ای از نیروهای عراقی پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می‌رسد.

امیر کربلایی‌زاده، حسین پورکریمی، رابعه مدنی، حسین دریس و علیرضا مظفری از بازیگران اصلی این فیلم و داود رحمانی، تصویربردار و محسن روزبهانی، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی کار هستند. سیاوش کردجان تدوین این کار را به عهده دارد. اکبر یعقوبی و مهدی جمشیدی نیز به ترتیب به عنوان صدابردار و صداگذار در این پروژه حضور دارند. همچنین امید روشن بین نیز آهنگسازی این اثر را عهده دار است

حسین دارابی پیش از این فیلم کوتاه «علمک» را در باشگاه فیلم سوره کارگردانی کرده بود که در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار به عنوان بهترین فیلم در شبکه اکران مردمی عمار با بیشترین تعداد اکران معرفی شد.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر